wtorek, 9 stycznia 2018

SPICEBOMB VIKTOR&ROLF - woda toaletowa dla mężczyzn.

Dzisiaj przedstawię Wam prezent świąteczny który otrzymał mój mąż ode mnie :). Po przebojach prezent okazał się być noworocznym, ponieważ przed światami dostałam uszkodzona paczkę, która była zalana całkowicie tą wodą... Mimo wszystko mąż jest zadowolony, a pod choinka znalazł prezent zastępczy :).




Od producenta:


Fantastyczny męski zapach Viktor & Rolf Spicebomb jest jak wybuchowy koktajl męskości. Woda toaletowa Spicebomb to doskonałe wyważenie siły i elegancji, intensywności i delikatności. Zapach doceni pewny siebie i dynamiczny mężczyzna, który twardo stąpa po ziemi. Spicebomb charakteryzuje się wyjątkowo długą trwałością.
Sam wstęp perfum Viktor & Rolf Spicebomb tworzą wciągające nuty bergamotki, szlachetnego drzewa elemi, soczystego grejpfruta i kontrastowego różowego pieprzu. W sercu kryje się delikatny cynamon, oszałamiający aromat szafranu i ostra papryczka. W bazie zapachu można wyczuć esencję prawdziwej skóry, delikatny tytoń i odświeżający wetiwer. Ta wyrafinowana i bardzo zmysłowa męska woda toaletowa Viktor & Rolf nadaje się do noszenia na każdą okazję.
Drzewno-korzenny zapach Viktor & Rolf Spicebomb jest niezwykle męski i zachwycający. Skrywa się w oryginalnym flakonie, który podkreśla intensywność i ekstrawagancję aromatu.



Moja opinia:

Pierwsze co przykuwa uwagę to flakon. Granat z zawleczką to dość nietypowy i ciekawy pomysł. Poza flakonem, woda ta zapakowana jest w zabezpieczający kartonik, dzięki któremu flakon nie ulega zniszczeniom. Dodatkowo kartonik zawinięty jest w folię, i tutaj mamy pewność ze dany egzemplarz nie był otwierany, ani używany.
Jeśli chodzi o zapach to zdecydowanie jestem zauroczona. Jakiś czas temu dostałam do mojego zamówienia z Douglas próbkę tego zapachu i mąż ją testował, po pierwszym użyciu wiedziałam już że to najlepszy prezent pod choinkę jaki mogę wymyślić :). Sam zapach idealnie opisany został przez producenta wiec nie będę go powielać.
Kiedy kupujemy perfumy liczymy na to że będą one trwałe. Woda toaletowa Spicebomb jest bardzo trwała i trzyma na prawdę długo uwalniając z każdą godziną inne nuty zapachowe. Zdecydowanie długo utrzymuje się również na odzieży a do tego nie trzeba jej użyć dużo - wystarczy jedno psiknięcie.
Zapach ten nadaje się na każdą okazję, czy to wyjście wieczorowe czy zwykłe wyjście do pracy, zawsze spisuje się świetnie!
Jeśli chodzi o cenę to jest ona zależna od miejsca zakupu jak i pojemności. W perfumeriach stacjonarnych będzie zdecydowanie droższa niż online.












Sama planuję sobie zakupić wodę perfumowana V&R Flowerbomb - w tym zapachu również się zakochałam od pierwszego "niuchnięcia".

Znasz ten zapach? Jeśli nie to polecam sie z nim zapoznać, bo na prawdę warto :).

3 komentarze:

Bardzo mi milo ze mnie odwiedzasz, zapraszam do grona obserwujacych! :)

Dziekuje za komentarz!

Copyright © 2016 Pluumka opisuje , Blogger