środa, 7 lutego 2018

Moje malzeństwo - jak to się stało?

Od dzisiaj pojawiac sie beda posty o tematyce malzenskiej przy okazji Miedzynarodowego Tygodnia Malzenstwa w internecie ktory trwa od 7 do 14 lutego.
Uwazam ze temat malzenstwa jest dosc istotny w naszym zyciu, dlatego chetnie wlaczam sie do akcji i chce dodac troche slow od siebie :).

Źródło www.dobreprogramy.pl


Na poczatek chcialabym troche opowiedziec jak do tego malzenstwa w moim przypadku w ogole doszlo. Jest to dosc luzny i przyjemny temat moim zdaniem.

Mojego wybranka spotkalam majac jeszcze 16 lat. Czasy liceum byly bardzo fajne i milo je wspominam, miedzy innymi z powodu poznania, jak sie pozniej okazalo, meza :). Byl to czas kiedy sporo czasu spedzalam na slawnym wtedy portalu "Nasza Klasa", obecnie chyba juz w wiekszej mierze zapomniany. Dawid wyslal mi zaproszenie do znajomych, a ja go w ogole nie kojarzylam. Zapytalam wprost dlaczego zaprosil mnie skoro sie nie znamy, od tego czasu pisalismy ze soba regularnie ale na codzien sie nie spotykalismy. Dopiero po ok. tygodniu zaczelam go widywac w szkole, wczesnie na niego po prostu nie zwracalam uwagi. Bardzo szybko potem wszystko sie potoczylo. Miesiac od pierwszej wiadomosci bylismy juz para. Gdzies w glebi czulam ze moze to byc ciekawy zwiazek na dlugie lata, ale nie spodziewalam sie ze faktychnie zakonczy sie malzenstwem. Byly wzloty i upadki ale finalnie bylismy ze soba na dobre i na zle. Dokladnie 03.12.2013 Dawid oswiadczyl mi sie pod Neptunem w Gdansku, ja oczywiscie te oswiadczyny przyjelam :) . Bylam tak szczesliwa ze moglabym skakac ze szczescia daly czas! Potem szybko zlecial czas do slubu ktory odbyl sie 20.06.2015.
Źródło www.imagesthai.com
Wielkiej filozofii nie bylo, obstawiam ze wiele par mialo podobny scenariusz do naszego, ale kazdy przezywa to i tak inaczej - po swojemu.

Uwielbiam spedzac czas z moim mezem, ktory jednoczesnie jest moim przyjacielem. Wiele rzeczy robimy wspolnie i sprawia nam to frajde, ale jednoczesnie mamy tez swoje osobne pasje dzieki ktorym kazdy moze wyrazac siebie.

W najblizszych dniach chce wyrazic swoje zdanie na rozne kwestie zwiazane z malzenstwem. Dzisiaj poznaliscie ogolny zarys naszego malzenstwa ktory postaram sie rozwinac w kolejnych postach :).

Jak to wyglada u Was? Jestescie po slubie, przed czy wcale nie planujecie na chwile obecna takich krokow?


5 komentarzy:

  1. Ja właśnie jestem na etapie planowania ślubu, z narzeczonym znamy się również od czasów licealnych a nawet i trochę wcześniejszych :) przeszliśmy razem wzloty i upadki, teraz jesteśmy mega szczęśliwi i w sierpniu bierzemy ślub! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planowanie slubu to piekny czas, zycze powodzenia i wszystkiego dobrego! :)

      Usuń
  2. Hej!
    Jesteśmy po ślubie, a wkrótce na świat przyjdzie nasz synek :) Bardzo lubię historię gdzie Internet przysłużył się do stworzenia fajnego małżeństwa. Bardzo lubimy być PO ślubie - sakrament małżeństwa daje nam poczucie, że to co jest między nami to "coś więcej" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. My jeszcze nie małżeństwo Ale zaczęło się bardzo podobnie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi milo ze mnie odwiedzasz, zapraszam do grona obserwujacych! :)

Dziekuje za komentarz!

Copyright © 2016 Pluumka opisuje , Blogger