poniedziałek, 8 stycznia 2018

Natura Estonica Bio - liftingujący krem pod oczy.





Od producenta:

Zapewnia kompleksową pielęgnację delikatnej skórze wokół oczu. Delikatnie napina, ujędrnia i nawilża.
Krem pod oczy z ekstraktem z żeń szenia, jagód acai i zielonej kawy to doskonałe uzupełnienie codziennej pielęgnacji cery, której celem ma być spowolnienie procesów starzenia się skóry. Zapewnia skórze optymalny poziom nawilżenia, wygładza, ujędrnia i działa liftingująco. Niweluje widoczność pierwszych zmarszczek, łagodzi obrzęki, delikatnie rozjaśnia cienie pod oczami. Sprawia, że spojrzenie odzyskuje świetlisty i promienny wygląd. Szybko się wchłania, może być stosowany pod makijaż. Dobrze sprawdza się w pielęgnacji suchej, wrażliwej i dojrzałej cery.
Działanie:
- nawilża i odżywia skórę
- wygładza i ujędrnia
- niweluje widoczność niewielkich zmarszczek
- łagodzi obrzęki



Moja opinia:

Krem ten dorzucilam do swojego zamowienia ze wzgledu na niska cene, kupilam go w jakiejs promocji juz dawno temu. Obecnie go nie uzywam bo zawartosc juz zostala zuzyta :).
Bardzo wygodna tubka z malym dozownikiem, dzieki ktoremu nie wyciska sie zbyt duzo kremu. Szata graficzna pjest przyjemna i delikatna, zdecydowanie mi odpowiada. Sam krem jest bialy i dosc gesty ale nie stwarza problemow przy aplikacji, wrecz przeciwnie - wspolpracowalo nam sie bardzo dobrze. Wazne jest tez to ze krem sie ladnie wchlanial a pozniej nie rolowal, jak to przy innych produktach roznie bywa. Jesli chodzi o dzialanie to ja bylam zadowolona.  Kondycja okolic oczu byla w porzadku, nie widzialam jednak dzialan liftingu poniewaz wydaje mnie sie ze moja skora po prostu tego nie potrzebuje. Dla mnie najwazniejsze bylo nawilzenie i odzywienie skory, tutaj krem spisal sie swietnie. Minimalne oznaki zmeczenia rowniez byly pod kontrola.
Tubka ma 20 ml pojemnosci, i cena regularna to ok 12 zl, ja go dorwalam za ok. polowe tej ceny :).




Jak na tak niska cene i spora pojemnosc(kremy pod oczy maja zazwyczaj pojemnosc 15 ml) to produkt na prawde jest godny polecenia. Nadaje sie dla osob ktore wymagaja nawilzenia, wszystkie inne bajery i dodatkowe efekty nie wchodza zbytnio w gre, wg. moich obserwacji :).

Znacie kosmetyki Natura Estonica? Moze macie jakies sprawdzone kremy pod oczy z efektem WOW?

2 komentarze:

  1. Fajny ten krem i muszę przyznać, ze chętnie bym go sama wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny i tani, tylko obawiam sie ze dla mnie za slaby hihihi :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi milo ze mnie odwiedzasz, zapraszam do grona obserwujacych! :)

Dziekuje za komentarz!

Copyright © 2016 Pluumka opisuje , Blogger