poniedziałek, 18 grudnia 2017

Pink Box - niemieckie pudełko z kosmetykami - LISTOPAD.



Zaraz święta a ja tutaj wyskakuje jeszcze z pudełkiem listopadowym, to przez to ze późno do mnie dotarło :).




Pink Box to takie Shinybox, tylko że dostępne jest w Niemczech. 5 kosmetyków pełnowymiarowych plus 1 prezent za 14,95 Euro już z wysyłką. Dodatkowo do pudełka dołączone jest zawsze jakieś czasopismo.





Jak to wygląda w praktyce? Zapraszam do zapoznania się z zawartością :).






PREZENT Teekanne - Strawberry Cheesecake Tee - herbata aromatyzowana o smaku świeżo upieczonego sernika truskawkowego. 40,5g/2,29 Euro.



1. ETRE BELLE COSMETICS - Hyaluronic3 Hydra Power Maske 3-Step Gesichtspflege-Set - Gotowy zabieg nawilżający w 3 krokach. Innowacyjny produkt dający efekt nawilżonej, rozświetlonej i ujędrnionej skóry.  Łatwy i szybki w aplikacji. 1szt/7,00 Euro



2. CELINA BLUSH - Der oryginal MakeUp Radierer Glove Mini Edition - ściereczka do demakijażu, wersja mini. 1 szt./7,95 Euro



3. Balea - Rebalancing Tagescreme - krem ochronny z probiotykiem na dzień. 50 ml/3,95 Euro



4. Balea - Rebalancing Nachtcreme - krem ochronny z probiotykiem na noc. 50 ml/3,95 Euro 



5. essence - made to sparkle surprise bag - 01 shine bright like a diamond! - bezbarwna pomadka z dodatkiem delikatnych drobinek zapakowana w woreczek z ogromną ilością cekinów. 2,8g/2,29 Euro






PRÓBKI :
- porcja gorącej czekolady w proszku
- porcja kremu do kanapek




Do tych wszystkich produktów dołączone było czasopismo " COUCH" oraz rabaty na zakupy w różnych sklepach.

Ja za swoje pudełko zapłaciłam niecałe 8 Euro ze względu na sporą promocje. Zdecydowanie za tą cenę jestem zadowolona.
Chętnie przedstawię Wam bliżej wszystkie produkty ale ciekawa jestem co Was zaciekawiło najbardziej :).


5 komentarzy:

  1. WOW!! w pierwszej chwili myślę sobie co za badziew, ale za chwilę patrzę o herbatka truskawkowa chętnie by, wypróbowała, a jeszcze za chwilę oooo!!!! kremy balea :D super , pewnie że chętnie bym wypróbowała, bo w końcu produkty balea nie są dostępne w PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Balea zawsze robi furore wsrod polek przez dostepnosc, badz jej brak :)

      Usuń

Bardzo mi milo ze mnie odwiedzasz, zapraszam do grona obserwujacych! :)

Dziekuje za komentarz!

Copyright © 2016 Pluumka opisuje , Blogger