poniedziałek, 17 lipca 2017

Cien - sól do kąpieli 'Wanilia i pistacja'.







Od producenta:

Sole do kąpieli uczynią z każdej kąpieli rytuał relaksu. Ich subtelne zapachy odprężają, a wyciągi z lotosu, trawy cytrynowej, czy alg, połączone z naturalną solą morską, dbają o skórę, tak by była ona miękka i gładka.




Moja opinia:

Od kiedy mam wanne zakochana jestem w solach do kapieli. Kupuje je w Polsce poniewaz jest wiekszy wybor zapachow i sa tansze. Na te z Lidla wpadlam przez przypadek i jestem mile zaskoczona :).
Kapiel z sola zdecydowanie odpreza i poprawia nastroj. Lekko zabarwiona na zielono woda i ten przyjemny zapach otulajacej pistacji z wanilia to moje ukochane polaczenie, jednak gdy dodamy jej za duzo to moze sie zrobic nieco mdlo. Opakowanie jest bardzo dobre w uzyciu, mozna je pozniej wykorzystac do soli ktore kupujemy w mniej wygodnych opakowaniach. Dodatkowo jest ono bezbarwne wiec od razu widac ile produktu nam zostalo, zdecydowanie oceniam to na plus! Rewelacyjnie odpreza ale i zmiekcza skore ciala, dzieki czemu jest delikatna i bardzo przyjemna, nie wysusza jej jak to zdarza sie przy kiektorych solach. Takie dzialanie jest wystarczajace, nie wymagam nicyego innego :).
Uwielbiam ja rowniez za dostepnosc - w kazdym Lidlu mozna ja kupic. Jest bardzo wydajna, a 600g kosztuje jedynie ok 4zl.
Czy sa jakies minusy? Zbytnio nie zauwazylam, wiec z czystym sercem moge polecic te perelki, wystarczy wybrac swoja wersje zapachowa i cieszyc sie relaksem w wannie.





Kupujecie produkty kosmetyczne z Lidla czy nie ufacie im? Ja probuje po trochu i zbieram opinie aby kiedys podsumowac czy ogolnie firma jest dobra czy ma tylko pojedyncze produkty ktore moja ucieszyc konsumenta :) .

30 komentarzy:

  1. Uwielbiam zapach wanilii w kosmetykach i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wanilia... mmmm... uwielbiam w kosmetykach ten zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wszelkiego rodzaju sole, płatki i płyny do kąpieli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo kupuję sole olejki itd. Niestety te sklepowe to mają sztuczne barwniki i zapachy a więc składniki mineralne tłumimy tymi chemicznymi. Mam sprawdzonego sprzedawcę na allegro artjewlery oni mają sole 100% naturalne sami robią . Zwaliła mnie z nóg sól imbirowa mieszają drobną naturalną z epsom i dają imbir i jego olejki wszystko 100% naturalne maja w małych partiach ostatnio to wogóle ale jak się pojawi od razu biorę bo warto!!!! Co do ceny to ta w lidlu coś koło 4 zł a u nich na allegro 2 zł i ma się pewność , że tylko naturalne składniki przepraszam za reklamę jaką im robię ale chyba temu służy to forum dawajcie i wy swoje sprawdzone namiary na produkty naturalne tanie a nie chemię z supermarketów będę wdzięczna

      Usuń
  4. Mój mąż lubi te sole z Lidla, zawsze jakąś przytarga.

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas jeszcze jej nie widzialam , a chetnie przetestuje w wannie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię sole do kąpieli 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  7. Ahh ta sól do kąpieli to moje marzenie. I ten zapaszek. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam do mnie! :*
    https://wiktoriahauzer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiam sole do kąpieli z biedronki :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te czekaja u mnie w kolejce na swoja kolej :)

      Usuń
  10. Już nie raz chciałam te sole spróbować, ale u mnie w Lidlu nie widziałam takich ciekawych zapachów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. az dziwne ze nie ma, moze co jakis czas zmieniaja asortyment?

      Usuń
  11. Dzisiaj idę do Lidla więc wiem co zakupię- ale poszukam innego zapachu... kiedyś miałam od nich o zapachu leśnym- super odprężała :)
    teraz furorę robi krem nawilżający za 9,99 z Lidla- ale jeszcze nie miałam okazji go testować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poszukaj i daj znac co wybralas :)

      jaki to krem?

      Usuń
  12. Mam tylko prysznic Ale kupię sól wrzucę do wielkiej miski i będę tam leżeć ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi milo ze mnie odwiedzasz, zapraszam do grona obserwujacych! :)

Dziekuje za komentarz!

Copyright © 2016 Pluumka opisuje , Blogger