czwartek, 5 lutego 2015

Torba Lydia.

Nie jestem specjalistką w opisywaniu produktów modowych. Nie umiem pozować ani nic z tych rzeczy, ale mam ogromną potrzebę i ochotę podzielenia się z Wami moim nowym nabytkiem ;)
Nic wielkiego - ale której kobiety nie ucieszy nowa torebka? ;)


Avon - Torba Lydia


Niedawno kupiłam sobie granatowe buty, w tym kolorze który znajduje się na zdobiącej torebkę części. Buty śliczne to by się torebka przydała pasująca.


Wymiary : 21x11x32cm, pasek regulowany.
Materiał PCV.

Bardzo wygodna i funkcjonalna, do tego ta prostota i elegancja. Bajka!
Kupić ją możecie u swojej konsultantki Avon (np. u mnie) w cenie 79,99zł.









Jak się Wam podoba? Ja ją pokochałam od pierwszego użycia ;)
Jeśli chcecie taką nabyć to możecie zrobić to u mnie.


Ide dalej się nią cieszyć! ;)

9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. zdecydowanie pojemna, na zdjęciu mało w nią wsadziłam ale można ją zapakować po brzegi a nadal pięknie się prezentuje. ;)

      Usuń
  2. fajna :) niestety nie nabęde u Ciebie bo tez jestem konsultantką;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeśli zastanawiałaś sie nad jej kupnem to smiało kupuj, super jest ;)

      Usuń
  3. bardzo ciekawa ta torba, ale ja jakoś do toreb z Avon nie mam zaufania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też się ich bałam, ale ta jest całkiem solidnie wykonana, nie spodziewałąm się takiego cudenka, obstawiałam totalną chińszczyznę a tutaj taka niespodzianka ;)

      Usuń
  4. Bardzo fajnie wygląda, ale lubię zdecydowanie większe torby ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta wbrew pozorom jest spora ;) chyba ze lubisz z walizkami chodzic :P

      Usuń

Bardzo mi milo ze mnie odwiedzasz, zapraszam do grona obserwujacych! :)

Dziekuje za komentarz!

Copyright © 2016 Pluumka opisuje , Blogger