poniedziałek, 26 stycznia 2015

Lista zakupów.

Wczoraj herbata dobrze mi zrobiła więc miałam siłę na przygotowanie listy zakupów na dziś, część już wykonałam, reszta jest do zrobienia ;) .
Aby przejśc do obejrzenia gazetki, wystarczy kliknąć w zdjęcie ;)

Zaczynam od przejrzenia oferty Lidla.


1. Parówki z szynki - muszę je spróbować, a skoro jest promocja to jest okazja.
2. Bagietka - te krótkie to wspomnienie studiów, zawsze je jadłam z kefirem lub z serkiem topionym, pycha! Lidl ma bardzo dobre pieczywo.
3. Dżem z czarnej porzeczki - najlepsze są samorobne, ale jak się nie ma co się lubi...
4. Kocham kwiaty! Narcyzy muszą być moje ;)
5. Swetry są piękne - ale dopiero od czwartku.


Podstawą mimo wszystko jest Biedronka. Niestety gazetki aktualnej nie ma(tylko taka mini jest), jest ta na czwartek.



1. Łosoś - piękne filety, raz na jakis czas mozna za tą niską cenę zaszaleć, ryby są bardzo zdrowe!.
2. Mleko - najlepsze!
3. Pomidory - teraz nie trafiam na te smaczne, musze kupić byle jakie i tydzień czekać aż nabiorą smaku.
4. Jogurty - mój narzeczony to sobie zażyczył.
5. Kiełbasa - będzie a`la grill ;)

Wychodzi na to, że jestem miłośniczką jedzenia, w sumie to prawda ;p ale od czwartku nie tylko jedzenie będzie atrakcyjne.


1. Organizery i stojaki na biżuterię oraz na kosmetyki - już raz były, teraz powracają.
2. Firanka z organzy - być może kupię i skróce żeby pasowały u mnie.
3. Sprzęt do stylizacji włosów - niczego nie używam, może Wam się przyda tansza wersja żeby na wyjazdy była.
4. Pościel flanelowa - na zimę nie ma lepszej! Ta jest cieplutka i obiecuję Wam ze nie zmarzniecie, sama mam taką i kocham się w niej ;)
5.  Zwrócę uwagę na legginsy - ale lepsze jakościowo są w Lidlu ;)


Jeśli chodzi o kosmetyki to chyba Natura wygrywa.


Duże promocje, ale nic dla mnie. Mam wszystko czego mi trzeba.



Dzisiaj przyjdzie paczka z nowościami od Avon, tak bardzo na nią czekam!!!
Chcecie wiedzieć co się w niej znajduje?

2 komentarze:

Bardzo mi milo ze mnie odwiedzasz, zapraszam do grona obserwujacych! :)

Dziekuje za komentarz!

Copyright © 2016 Pluumka opisuje , Blogger