poniedziałek, 13 stycznia 2014

Eveline Cosmetics - Intensywne serum redukujące tkankę tłuszczową.




Slim Extreme 4D
Intensywne serum redukujące tkankę tłuszczową.



Od producenta : 

INTENSYWNE SERUM REDUKUJĄCE TKANKĘ TŁUSZCZOWĄ
Efekt chłodzący
A SIZE DOWNTM TECHNOLOGY
ANTYCELLULIT
ZMNIEJSZA OBWÓD BRZUCHA O 1 ROZMIAR*
WYRAŹNIE WYSZCZUPLA
ZWALCZA CELLULIT
48h
kompleks INTENSLIM™
Lipocell-Slim®, PhytoCellTec™, bioHyaluron Slim Complex™
DO SKÓRY WRAŻLIWEJ I SKŁONNEJ DO ALERGII


INTENSYWNE SERUM REDUKUJĄCE TKANKĘ TŁUSZCZOWĄ zwalcza odkładający się tłuszcz, zwłaszcza w obrębie brzucha. Nowatorska formuła bogata w zaawansowane składniki aktywne działające w synergii z kompleksem Intenslim™ wyraźnie zmniejsza obwód talii, optycznie wysmuklając sylwetkę. bioHyaluron Slim Complex™ zawierający kwas hialuronowy intensywnie nawilża, wygładza i ujędrnia. Roślinne komórki macierzyste –PhytoCellTec™ aktywizują osłabione i uśpione komórki macierzyste w skórze, przez co stymulują jej naturalną regenerację, co pozwala w naturalny sposób zwalczać cellulit. Kompleks Lipocell-Slim® wykazuje silne działanie wyszczuplające i modelujące sylwetkę. Mleczko roślinne Chufa Milk EC, algi laminaria i olejek z pestek winogron odżywiają i rewitalizują naskórek.
A SIZE DOWNTM TECHNOLOGY
Innowacyjna technologia wyszczuplająca A SIZE DOWN™ gwarantuje intensywną redukcję podskórnej tkanki tłuszczowej, zwłaszcza w obrębie fałdów brzusznych, powodując szybką utratę centymetrów w obwodzie ciała, rzeźbiąc wcięcie w talii i nadając sylwetce kształt klepsydry.
POTWIERDZONA SKUTECZNOŚĆ*:
• zmniejszenie obwodu brzucha o jeden rozmiar
• widoczna redukcja cellulitu i tkanki tłuszczowej
• wymodelowana i wyrzeźbiona sylwetka
*Test samooceny przeprowadzony na wybranej grupie kobiet przez okres 4 tyg.

Moja opinia : 

Gdy zobaczyłam to serum w przesyłce od firmy byłam negatywnie do niego nastawiona, sorry ale nie wierzę w te wszystkie balsamy które redukują tkankę tłuszczową, wyszczuplają i inne cuda na kiju. Stwierdziłam jednak że i tak je wypróbuję i potwierdzę swoja teorię o tego typu kosmetykach. Używam go od miesiąca, dzień w dzień, nie zawsze rano i wieczorem ale starałam się robic to chociaż raz dziennie. Pewnie zastanawiacie się jakie były tego efekty, no cóż, trochę na nie musiałam poczekać, kiedy już straciłam wiarę coś się odmieniło. Ale od początku.
Opakowanie w formie tuby jest bardzo wygodne w używaniu, nie trzeba czekać aż spłynie do wyjścia ponieważ tubka `stoi na głowie`.  Konsystencja lekka dzięki czemu serum jest łatwe do rozprowadzenia. Zapach ziołowy - mentol z szałwią - takie mam skojarzenia. Balsam bardzo szybko się wchłania. Jeżeli chodzi o działanie to efekt chłodzenia jest bardzo wyraźny, wyszczuplenia nie zauważyłam, chyba takie cuda się nie zdarzają tylko przy użyciu kremów. Wydawało mnie sięże skóra stała się gładsza i delikatniejsza a ciało jędrniejsze. Potwierdzi to mój narzeczony, głównie to jego zadowolił ten rezultat ;) Wyrzeźbiona sylwetka oraz inne zapewnienia firmy są trochę na wyrost.
Cena się wacha między 20 a 25zł za 150ml. W SP jest promocja na kosmetyki Eveline więc warto skorzystać ;]
Jutro lecę do sklepu i kupuję kolejne opakowanie oraz dorzucę do tego serum do biustu ;>



Mam nadzieję że Was chociaż trochę zainteresowałam tym produktem oraz że spojrzycie na niego w sklepie a może nawet kupicie ;)

9 komentarzy:

  1. nie mam celulitu, to jeszcze nie testuję takich produktów ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Działanie chłodzące mnie zniechęca. Nie lubię, gdy coś mrozi, bądź grzeje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wypróbuje latem, bo zimą chłodzenie mi nie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale to chłodzenie na 3-5 min jest ;p czasem nawet nie kojarze zeby chłodziło za bardzo. zalezy od skupienia ;p

      Usuń
  4. Ja nie wierzę w takie cuda, bo bez ruchu to taki kosmetyk nic nie da, ale jak już się zabierać za formę i wygląd ciała, to dobrze stosować takie wspomagacze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ujedrnienie jest. Narzeczony sam zauwazyl a jak facet cos zauwazy to juz drastyczna zmiana ;)

      Usuń
    2. Ale ujedrnienie jest. Narzeczony sam zauwazyl a jak facet cos zauwazy to juz drastyczna zmiana ;)

      Usuń

Bardzo mi milo ze mnie odwiedzasz, zapraszam do grona obserwujacych! :)

Dziekuje za komentarz!

Copyright © 2016 Pluumka opisuje , Blogger