wtorek, 31 grudnia 2013

6 dni z lakierami LEMAX ! - podejście nr 2



Wczoraj zapoznałam Was z moim białym Lemaxem,
 dzisiaj czas na pierwszy piegowaty lakier brokatowy. 
Wszystkie lakiery mnie zauroczyły, to piękne jest po prostu!








Niech mi ktoś powie, e ten lakier jest brzydki to chyba go uduszę! 
Większe piegi i mini mak uzupełniają się fenomenalnie!

Zdziwiło mnie że z taką łatwością można nakładać lakiery brokatowe, a czas wysychania? 
Krótszy niż niektórych `zwykłych` lakierów ;) 

Już jutro odsłona kolejnego lakieru :



Dzisiaj ostatni dzień 2013 roku. 
Z całego serca życzę Wam wszystkiego najlepszego w roku 2014,
 oraz szaleństwa do białego rana i hucznego powitania nowego roku! 



2 komentarze:

Bardzo mi milo ze mnie odwiedzasz, zapraszam do grona obserwujacych! :)

Dziekuje za komentarz!

Copyright © 2016 Pluumka opisuje , Blogger