środa, 9 października 2013

Yankee Candle - 3

Yankee Candle część 3! 


Kto jeszcze nie zna to teraz pozna :

Merry Marshmallow




O zapachu : 

Grudniowe święta jeszcze nigdy nie zapowiadały się aż tak słodko! A wszystko za sprawą Yankee Candle – niezastąpionego specjalisty od domowej aromaterapii, który (na okoliczność zbliżających się celebracji) wciela się w postać brodatego Mikołaja i serwuje nam garść smakowitych łakoci. Wosk Merry Marshmallow to przepyszna tarteletka – oblana śnieżnym, białym lukrem i pachnąca jak kultowa, cukrowa pianka. Słodycz tego świątecznego deseru przełamuje silna esencja waniliowa, która sprawia, że aromatyczne pianki nigdy się nie nudzą, nigdy nie powszednieją.

Moja opinia :
Ja do grudnia nie doczekałam i już w październiku zapaliłam świąteczne woski :) Kto lubi pianki cukrowe? Ja należę do tego ogromnego grona smakoszy. Nigdy nie zastanawiałam się nad zapachem pianek, nigdy ich nie wąchałam i w tym momencie nie wiem nawet jak pachną, zawsze zjadałam je szybko żeby nikt mi ich nie ukradł :) . Słodka wanilia delikatnie otuliła mój nos i zadowoliła swoim urokiem. Subtelna woń tarty unosi się w moim pokoju przez długi czas po zakończeniu palenia. Ileż można pisać o takiej rzeczy? To trzeba poczuć samemu! Aby Merry Marshmallow zagościł w Waszym domu wystarczy zakupić go w cenie 6zł w sklepie internetowym Goodies.pl.





 Pamiętajcie o zgłoszeniach do rozdania! :)


1 komentarz:

  1. Nigdy nie lubiłam pianek, ale ich zapach mógłby przypaść mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi milo ze mnie odwiedzasz, zapraszam do grona obserwujacych! :)

Dziekuje za komentarz!

Copyright © 2016 Pluumka opisuje , Blogger