wtorek, 8 października 2013

Yankee Candle - 2

Drugi dzień z Yankee Candle !! 
Dzisiaj moje zdanie na temat kolejnego wosku od Yankee Candle.
Stwierdziłam, że opiszę wszystkie woski dzień po dniu to szybciej będziecie mogły zakupić interesujące Was zapachy :)


Snowflake Cookie


O zapachu :

Wygląda jak cukiernicze cudeńko – jak maleńkie, pachnące wanilią, bardzo maślane ciasteczko oblane dekoracyjnym, różowym lukrem. Jakby tego było mało... tak samo pachnie! Bo wosk Yankee Candle Snowflake Cookie to kwintesencja słodyczy w najlepszym wydaniu i inspirujący sposób na to, jak w jednej chwili wprowadzić do wnętrza domu odrobinę świątecznej atmosfery. Tradycyjne ciasteczka to punkt kluczowy grudniowych celebracji. Zwłaszcza te pięknie udekorowane, przygotowywane na powitanie Mikołaja i pałaszowane w towarzystwie ciepłego mleka. Albo te, które Yankee Candle sprawnie zamyka w uroczych, świątecznych woskach zapachowych!

Moja opinia : 
Różowe słodkości zagościły w moim kominku już drugiego dnia od otrzymania paczki. Nie umiem w nim rozróżnić zapachu wanilii, maślanego ciastka i lukru, jest to raczej po prostu zlany słodki wosk. Pachnie ogólnym ciastkiem ale jakim dokładnie to nie wiem. Jest słodko i już. Szału na mnie to nie zrobiło wielkiego. Ku uciesze moich domowników zapach został w moim pokoju, nie lubią zapachowych świeczek i innych cudów na kiju w przeciwieństwie do mnie. :) Woń która się produkuje nie jest ciężka, ale napiszę jeszcze raz, jest słodka, muszę to zaznaczyć bo na prawdę jest słodko. Nie trzeba długo palić wosku żeby zapach pozostał na chwilę ale potem już nos się przyzwyczaja i jest lekko. Mam mieszane uczucia do niego, z jednej strony lubię słodkie zapachy a z drugiej jakiegoś szału nie zrobił, mogłabym bez niego żyć ;) 

Wosk zakupić możecie w sklepie internetowym Goodies.pl w cenie 6zł. 




Zazdroszczę tym którzy siedzą w domu bo ja jestem zapewne na jakimś nudnym wykładzie teraz a notka dodała się sama :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mi milo ze mnie odwiedzasz, zapraszam do grona obserwujacych! :)

Dziekuje za komentarz!

Copyright © 2016 Pluumka opisuje , Blogger