poniedziałek, 7 października 2013

Yankee Candle - 1 !

Jesienna pora zachęca do otulania się zapachami.
Tyyyyyyyle się naczytałam o woskach Yankee Candle, że trzeba było w końcu coś zakupić. 
Wybrałam 5 zapachów z czego 3 pochodzą z kolekcji zimowej. 



Dzisiaj trochę o zapachu 

Christmas memories


O zapachu :

Przyprawy korzenne, słodkie pierniczki i aromat unoszący się znad kufla parującego, winnego grzańca – tak większości z nas kojarzy się zapachowa esencja zimowych świąt. Mocny, bogaty aromat ociepla grudniowe wieczory i kreuje w magiczny sposób świąteczną, rodzinną atmosferę – niepowtarzalną, niosącą za sobą uczucie szczęśliwej celebracji. Na bazie takich słodkich, rozgrzewających nut specjaliści od aromaterapii stworzyli kompozycję Christmas Memories. Wątki idealnie doprawionych łakoci zamknięto w formie dekoracyjnego wosku, który – już w chwilę po podgrzaniu – wypełnia dom atmosferą przyjaźni, przywołując wszystkie, najlepsze, świąteczne wspomnienia.
Moje wrażenia : 
Jak otworzyłam paczkę to aż mnie odsunęło taka bomba zapachów wybuchła. Uważam, że jest to najbardziej intensywny zapach z wszystkich które wybrałam. W pokoju pachniało zanim jeszcze wyciagnelam woski z paczki. Jeżeli ktoś lubi bardzo intensywne doznania zapachowe to polecam serdecznie. Ja chcialam wypelnic moj pokoj zapachem ale poszło na cały dom ;). Wosk starcza na długo, parę razy go zapaliłam a tylko trochę tarty ubyło. Cena nie jest wygórowana, całe 6zł w sklepie internetowym Goodies.pl . Jeżeli nie możecie doczekać się świąt to zapraszam do odpalenia tego wosku, święta murowane w każdej chwili!! :)



Ciekawa jestem co przyniesie ten tydzień, zapowiada się słonecznie i miło :)

2 komentarze:

Bardzo mi milo ze mnie odwiedzasz, zapraszam do grona obserwujacych! :)

Dziekuje za komentarz!

Copyright © 2016 Pluumka opisuje , Blogger