niedziela, 20 października 2013

Bravo Girl + żółtawy marmurek

No i się udało. 
Jakoś te zdjęcia wyszły i można je pokazać ludziom ;) 


Czy ktoś skorzystał z promocji w Bravo Girl? 
Widziałam na profilu Wibo informacje że w najnowszym numerze tego czasopisma młodzieżowego będą produkty kosmetyczne to stwierdziłam że popatrzę co tam mają.
Byłam w 3 punktach gdzie można dostać te gazety i tylko te 3 dorwałam które mnie zainteresowały. 
Gazety po wstępnym  przejrzeniu wpadły do kosza - niestety ale taka lektura do mnie nie przemawia ;p 


Tusz do rzęs - Virtual


Korektor lakieru do paznokci - Lovely


Zestaw przyborników do makijażu 
Na jakąś podróż się na pewno przyda :)



Polowałam na puder Lovely ale nie znalazłam... 
Były jeszcze cienie do powiek i lakiery ale nie natknęłam się ;) 

Po zdobyczach czas na kolejny marmurek:

Lemax - lakier marmurkowy


O tym lakierze to nie napiszę nic odkrywczego.
Już spotkaliście się z nimi na moim blogu.
Powiem tylko że kolor średnio przypadł mi do gustu.


Widać odznaczenia, podotykane itp. ale ja nie miałam do niego siły, kolor totalnie nie mój i nie chciałam robić drugiego podejścia i malować od początku. 
Wybaczcie. ;)





Nie wiem jak jego trwałość ale podejrzewam że tak jak jego przyjaciele,
 czyli bez topów trzymały ok 5-7 dni .



Czy Was dopada jesienne lenistwo?
 No masakra jakaś...
No to trzeba wrzucić wosk do kominka, usiąść wygodnie w fotelu i wziąć do ręki książkę.

A teraz to lecę dalej oglądać Master Chefa i zachwycać się ich daniami ^^ . 







4 komentarze:

  1. Oj chętnie kupie te przybory z bravo girls . Fajnie wyglądają ale ciekawe jaką mają jakość - pewnie słaba ale zakupię z ciekawości :)


    www.linkacosmetics.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raczej szalu wielkiego nie zrobia ale za te pieniadze warto miec cos co sie miesci do kosmetyki wyjazdowej :)

      Usuń
  2. Znalazłam tylko egzemplarz z korektorem :< Jutro przed szkołą pojadę i poszukam z tuszem :D Czytałam o nim opinie w internecie i podobno dobry, więc myślę że za 4,50 warto kupić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korektor z tego co widze slaaaaaby jest. A o tuszu nie slyszalam, chce sama najpierw się przekonać, uznalam ze za te pieniadze chętnie sprawdzę ;)

      Usuń

Bardzo mi milo ze mnie odwiedzasz, zapraszam do grona obserwujacych! :)

Dziekuje za komentarz!

Copyright © 2016 Pluumka opisuje , Blogger