niedziela, 15 września 2013

Znowu zakupy!

Baaaaaaaaardzo lubimy zakupy :)

Zrobiłam zakupy w ProVital ponad tydzień temu ale dopiero dzisiaj wrzucam zdjęcia :) 


Sesa zachwalana przez wiele blogerek.
Używam jej od tygodnia i jak na razie to chwalę ją sobie, ale na opinię jest jeszcze za wczesnie :)

Krem który ma sobie poradzić z różnymi rankami, przesuszeniami itp.

Tego chyba przedstawiać nie trzeba :)

Pomino końca lata trzeba i tak dbać o siebie :)

Kolejny produkt który znają wszyscy.

Spróbujmy maliny ;p

Jak miło jest dostawać gratisy, ja ze swojego też bardzo się ciesze :)

Spróbuję pasty cukrowej do depilacji, zobaczymy jak się sprawdzi u mnie.

Balsam znajdzie sobie u mnie miejsce zawsze! 

Na koniec maaaaaaaaaaaaaaaaaasa folii w którą zapakowane były produkty.
Bardzo profesjonalny sklep, tani i szybko działający :)
Zapraszam Was serdecznie do odwiedzenia go i zrobienia zakupów.


Idę nałożyć Sesę i troche się zrelaksować z rana, sen to trochę za mało :)

Jakiego kosmetyku recenzji jesteście ciekawe? ;> 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mi milo ze mnie odwiedzasz, zapraszam do grona obserwujacych! :)

Dziekuje za komentarz!

Copyright © 2016 Pluumka opisuje , Blogger